Wydarzenie zakończone
Bierzesz udział w planowaniu, tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej lub sprzedażowej? Chcesz dowiedzieć się więcej o segmentacji klientów na podstawie danych?
Dołącz do naszego webinarium, aby poznać techniki segmentacji analitycznej oraz dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystać analizę danych w Twojej pracy!
Segmentacja klientów na podstawie danych
12 marca 2025 r. / 11:00 – 12:15

Co dalej?
Udział w webinarium to dopiero początek. Sprawdź, co jeszcze przygotowaliśmy.
W trakcie wydarzenia zaprezentowaliśmy doświadczenia naszych Klientów, którzy do optymalizacji tworzonych strategii wykorzystali analizę danych. Omówiliśmy korzyści z przeprowadzenia segmentacji na podstawie danych, ale także sposoby radzenia sobie z wyzwaniami, które mogą się pojawić w trakcie trwania tego procesu. Przede wszystkim jednak pokazaliśmy, jak samodzielnie przeprowadzić segmentację analityczną i zaprezentować rekomendacje decydentom.
Wystarczy przesłać nam informację z prośbą o dostęp, a my udostępnimy cały materiał. Warto!
Wykorzystanie oprogramowania do analizy danych znacząco przyśpiesza pracę z danymi, pozwala wyciągać rzetelne wnioski i automatyzować proces pozyskiwania informacji. Jeśli w swojej pracy napotykacie Państwo wyzwania związane z analizą danych np. na potrzeby segmentacji klientów, chętnie porozmawiam o możliwych i łatwo dostępnych rozwiązaniach. Zachęcam do bezpośredniego kontaktu.
Filip Krzystanek – Zastępca dyrektora, analityczne rozwiązania biznesowe
Agenda
O czym porozmawiamy w trakcie wydarzenia?
01
Wykorzystanie analiz segmentacyjnych do wsparcia działań kierowanych do klientów
- Korzyści wynikające z wykorzystania segmentacji analitycznej
- Wyzwania przy wdrażaniu tego podejścia w praktyce
- Doświadczenia z wdrożeń segmentacji w różnych branżach biznesowych
02
Segmentacja w działaniu – zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych w procesie wyodrębniania i profilowania segmentów
- Jakie efekty możesz uzyskać wykonując segmentację analityczną na własnych danych?
- Dlaczego segmentacja w oparciu o jedno lub dwa kryteria to za mało?
- Jak łatwo wyznaczyć liczbę segmentów i dokonać podziału klientów na jednorodne grupy, uwzględniając wiele kryteriów jednocześnie?
- Jak przekuć wyniki analiz w rekomendacje biznesowe?
03 Sesja Q&A
04 Zakończenie webinarium